V in-store totiž záleží na atmosféře a přitažlivosti zboží. Zajistíme, že vaše výrobky už nikdo nepřehlédne.
Chcete vědět, jak?
Mystery Shopper je fiktivní nakupující, který vystupuje jako běžný zákazník. Jeho úkolem je nákup výrobku, kladení otázek, sledování práce a přístupu personálu k zákazníkům nebo hraní určité role.
Našim klientům poskytujeme různé formy mystery shoppingu podle konkrétních požadavků. U některých aktivit mystery shopper zůstává utajený po celý čas nákupu, jindy může na konci aktivity odhalit svou identitu.
Cílem je umožnit vám přijímat nápravná a preventivní opatření, a tak zlepšovat poskytované služby, udržet si současné zákazníky a získat nové. Hledáte-li nejvhodnější způsob, jak získat reálný obraz o vaší společnosti, práci personálu a službách z pohledu zákazníka, je pro vás mystery shopping ta správná volba.