Troufáme si říct, že máme jedno z nejlepších kreativních oddělení. Jsou v něm nadaní mladí lidé i matadoři znalí reklamního průmyslu, kteří dohlížejí na koncepční pojetí akcí nebo kampaní a perfektní vizuální zpracování každého návrhu.
Vztah ke značce skutečně začíná u ochutnávky / vyzkoušení nového produktu. Proto je promo-akce důležitým marketingovým nástrojem . Dobrý promo-event by měl být takovým malým mikrosvětem daného produktu, měl by zapůsobit na lidské smysly a vyvolat silné dojmy, aby si zákazník na produkt vzpomněl i při dalším nákupu. Zde velmi záleží na originálním pojetí a přitažlivém vizuálním ztvárnění.
„Point of purchase“ neboli místo nákupu, je prostředí, kde dochází ke spontánním rozhodnutím zákazníků. Musí si vybrat z nepřeberného množství výrobků a zorientovat se v nabídce, proto je atraktivita vystavení a jasná komunikace benefitů stěžejním prvkem prodejního úspěchu. Naše shop in shopy jsou skoro umělecká díla, takže se na ně cílovka snese jako vosy na med.
Každá firma čas od času pořádá teambuilding, firemní večírek nebo jinou akci pro své zaměstnance. Na to jsme skuteční experti. Nejdříve vytvoříme koncept v souladu s filosofií společnosti, a tomu pak přizpůsobíme náplň programu. Jedno vám můžeme slíbit – zaměstnanci budou nadšeni!
Hodí se vám do firmy nebo obchodu dezinfekční stojan s LCD nebo třeba LED obrazovka, ale nevíte si rady s obsahem? Nechte to na nás, vytvoříme vám 2D nebo 3D animaci, která bude komunikovat přesně to, co chcete sdělit svým zaměstnancům / zákazníkům, jen kreativnější formou.
tvorba nápadů a koncepčních návrhů
kampaní
kreativní textové zpracování, tvorba
reklamních textů